Αμερική: Δεν είναι παράνομη η κατασκοπεία των μαθητών από τα σχολεία
22-08-2010, 09:23 PM,
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Αμερική: Δεν είναι παράνομη η κατασκοπεία των μαθητών από τα σχολεία
Φαίνεται ότι οι εισαγγελείς δεν πρόκειται να εμπλακούν στην περίεργη υπόθεση των σχολείων που «μετάτρεψαν» τα laptops σε κατασκόπους των μαθητών όταν αυτοί ήταν στα υπνοδωμάτιά τους.
Ο Αμερικανός δικηγόρος, David Memeger είπε στο USA Today ότι οι ανακριτές δεν βρήκαν απόδεικτικά στοιχεία παράνομων σκοπιμοτήτων από τους υπαλλήλους του Lower Merion School District που ενεργοποίησαν το λογισμικό «παρακολούθησης», το οποίο πήρε εκατοντάδες εικόνες από τις webcams και screenshots των laptops που δόθηκαν από το σχολείο. Ένας μαθητής και η οικογένειά του κατήγγειλαν το συμβάν τον Φεβρουάριο, ισχυριζόμενοι ότι το σχολείο παραβίασε την ιδιωτικότητά του ενεργοποιώντας το λογισμικό αυτό. Η υπόθεση αυτή εκκρεμεί. Το σχολείο παραδέχτηκε πως «τράβηξε» 56.000 screenshots και εικόνες από τις webcams ώστε να μπορούν να βρουν τυχόν laptops των μαθητών που λείπουν. Αλλά από την πλευρά του μαθητή αυτού, το σχολείο φαινόταν να χρησιμοποιεί τα laptops για να εξετάσει κάθε ενδεχόμενο χρήσης ναρκωτικών στο σπίτι. Λέγοντας ότι το σχολείο είναι «αθώο» οι εισαγγελείς δεν υπονοούσαν ότι ο εξοπλισμός ήταν σωστός. Αυτή η δήλωση όμως σημαίνει ότι τα σχολεία δεν έχουν να φοβούνται τη φυλάκιση σε περίπτωση που κατασκοπεύσουν τους μαθητές τους χρησιμοποιώντας αυτή τη μέθοδο. Επίσης λέχθηκε πως παραβιάσεις της ιδιωτικότητας που δεν γίνονται με «κακές προθέσεις» είναι αποδεκτές για της ΗΠΑ. Πηγή: The Inquirer Posted on Sun, 22 Aug 2010 16:06:58 GMT at http://www.adslgr.com/forum/showthread.p...to=newpost
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται από τον χρήστη admin δημοσιεύονται αυτόματα μέσω του συστήματος. Το ίδιο ισχύει και για προσωπικά ενημερωτικά μηνύματα. Μην απαντάτε με pm στον χρήστη admin καθώς δεν τα διαβάζει κανείς. Μπορείτε να απευθύνεστε στην ομάδα διαχείρισης και στο ΔΣ του συλλόγου
|
|||||||||||||||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Return to TopReturn to Content