WNA

Full Version: Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά, με λένε Ηφαιστίων και ήρθα στο δίκτυο σας κατόπιν παρότρυνσης του μέλους antoine3007 του δικτύου Αθηνών.

Είμαι αρχάριος και ζητάω την κατανόηση σας σε όποιες απορίες έχω...

Εύχομαι να έχουμε καλή συνεργασία και να γνωριστούμε και από κοντά με την πρώτη ευκαιρία σε κάποια συνάντηση.
Χρόνια πολλά, καλωσόρισες στο WNA.
Καλωσήρθες στην παρέα και καλά λινκ Tongue

Σίγουρα θα βρεθούμε και απο κοντά οι συναντήσεις μας γίνονται κυρίως Παρασκευές απόγευμα στην Πίστα καρτ του Ρυσίου όπου είναι και η έδρα του συλλόγου.

Για όποιες αλλαγές περι συναντήσεων το βλέπεις στην ενότητα Meetings.
kalos mas irthes kai xronia polla! Smile
αντε αυξανομαστε ... καλως τον

(ποιος την χαρη σου, το καλωσορισμα μου σε σενα το 300στο μου postarisma)
Καλώς σας βρήκα και εγώ με λένε Λάκη και χαιρετίζω όλη την παρέα. Βρήκα το φόρουμ τυχαία και την ιδέα σας καταπληκτική. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Είμαι στο Πολύκαστρο και απ’ότι είδα στον χάρτη δεν παίζει κάτι κοντά μου.(Μονό Αθυρα αλλά δεν ξέρω αν βλεπόμαστε). Καλή δύναμη και καλή συνέχεια.
(02-06-2009, 02:42 AM)lakissim Έγγραψε: [ -> ]Καλώς σας βρήκα και εγώ με λένε Λάκη και χαιρετίζω όλη την παρέα. Βρήκα το φόρουμ τυχαία και την ιδέα σας καταπληκτική. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Είμαι στο Πολύκαστρο και απ’ότι είδα στον χάρτη δεν παίζει κάτι κοντά μου.(Μονό Αθυρα αλλά δεν ξέρω αν βλεπόμαστε). Καλή δύναμη και καλή συνέχεια.


για έλεγχο οπτικής επαφής έχουμε το wind δήλωσε το σημείο που είσαι και δες αμα έχεις οπτική με άλλους κόμβους

www.wna.gr/wind